Friday 23 September 2016

Calan 99






+

Sinemac Lisa Alan: Bacaklarm stiyorum ONEDO YELER NE DYOR Yorum Yazn deniz dilan Bu olayn nerede Meydana geldii haberde belirtilmemi olsayd herkes zntsn dile getirirdi. Lyor nsanlar, yaralanyor insán diyorum nk yllardr Diyarbakrda yaayan bir Trkm ve Yere dsem ii acyarak Beni kaldracak, yardm edecek insanlarla kar karya geliyorum. En nemlisi bu insanlarn hibiri bana Trk bu gzyle bakmyor nk sizin yllardr anlamadnz ve anlamayacanz eyi nsanl biliyorlar. Din, dil, rk Deil, Vicdan lazm. onedemiyoki Apo posteriyle gezen de bunlard. yllardr ehit olanlar aklma geliyor gramo zlmyorum sizlere yalan sylemeye gerek Yok. versayli aksansiz Asilzade 4 l falan dendi bazlar 2 dedi. insanlarda l dice az bytlecek bir ey Deil algs olutu. en azndan bir ksmnda olutu bu. fakat Oradada yzlerce kii sakat kalá. (Bunun zerine bir ey eklemeye gerek Yok) TWITTERDA NE DYORLAR onediogundem Sana ONU yapanda inaellah en ksa Zaman da Senin Gibi olur. kaybeder Bacaklarn. nk ONU yapan PPK dr. onediogundem UgurBuyuran: linkler ykleme HATAS diyerek almyor http://t. co/bHXB6kvE7a onediogundem ne kadar masum bir resim. Vatan Haini.




No comments:

Post a Comment