Sunday 25 September 2016

Brahmi 74






+

Brahmi Milena Postovani, el pecado moj ima sedam Godina i ima autizam. Moje pitanje je da li imate iskustvo sa decom iz spektra u koriscenju vasih preparata Zanima me da li bi pecado moj Mogao da koristi Kapsule Brahmi, na koji Nacin i da li postoje bilo kakve kontraindikacije s obzirom na a kakav problema ima Unapred hvala Obi Vlada Autizam je sve danas vie povezan sa primanjem vakcina i posledicama Koje proizilaze iz toga. Brami Kapsule pomogle bi do neke simple, ali za prava biljka problema Taj je idjirot acorinus cálamo. Trebalo bi da ima u biljnoj apoteci instituta Josif Pani (ulica Tadeua Koukog). Dajte detetu svakoga jutra ajnu oljicu aja desde Korena idjirota da popije, ili, ako je lago, nastruite 1/4 kaiice Korena i pomeajte sa malo meda pa mu Dajte da pojete, ujutro, na Tate. Druga stvar je da mu ovom pastom (med i idjirot) trljate jezik tri puta dnevno, nad nekim lavaboom ili kadom, izlazie dosta pljuvake. Nikola Pozz, kada e ponovo biti dostupne Brahmi Kapsule Unared HVALA Victor Potovani gospodine obiu, Nedavno mi je dijagnostikovana anksioznost sa subdepresijom, Kao terapiju dobio sam lexilium koji pijem po 1,5 miligramos ujutro i popodne, un 3 mg spavanje pred, takodje pijem i Asentra (Zoloft) 50 mg 0,5 Tablete svakoga jutra. Nabavio sam Brahami Kapsule pa mí interesuje na koji Nacin da ih koristim (mislim na koliinu i periodo dana koji mi preporuujete) Hvala unapred :) Obi Vlada jednu kapsulu uvee spavanja previa, jednu ujutru, ustajanja posle (i jutarnje higijene).




No comments:

Post a Comment